Saturday, May 10, 2008

Anugerah Planet Muzik 2008...... dan kontroversinya

K, kepuasan maksimumlah apabila i dapat sponsor bju ELYANA untuk perform di anugerah planet muzik 2008 yang berlangsung kat KLCC (konvensyen centre) 20 april yang lalu....
yela, maklumlah, ini adalah pertama kalinya i menyesponsor artis di awards ceremony.....
bju COLOURS EMOTION yang sebetulnya dibuat untuk subjek PATTERN GARMENTS saya di uitm untuk semester 3 yang belum berakhir disponsor kepada ELYANA.
maka, apabila baju disponsor sebelum accessment, timbullah pelbagai cerita, tohmahan dan dengki mendengki antara pelajar semester saya.....
lalu, perkara dibawa oleh lecturer saya ke mesyuarat besar...! wow! bju kontroversi!
keputusan mesyuarat!!!!!!!!!>>>>
maka, keputusan dibuat oleh ketua program untuk menolak markah saya....! hah!
ado????
berbuihlah mulut saya.....
tapi apakan daya....
tunggu result exam nanti...
takutttttttttttttttt
i tak sempat amek gamba ELYANA...
tetiba, ada kat Gua.com...
enjoy!

4 comments:

henshin said...

aik... cm knl bju 2.. hehehe..

shafizal said...

siapakah mulut busuk yang pergi cerita kat orang lain yang you sponsor baju tu utk elyana? meh i sagat mulu orang tu kat jalan tar.

hayoooo.. memang keji orang itew.

btw, cantik baju tu. i like!~

zameel said...

aiyoooo... hauknya mulut org yang yang dengki tuh... bau loji la...
xpe ketom... semua ni akan menjadi kenangan terindah bila u dah berjaya kelak...
jangan risau... boo boo family akan terus support u...
muaaaaahhhhhhhhhhhhhh

junied said...

yang....
takper..
kalu u ikhlas buat keja..
u mesti success in future kan...

mish u much..
tc!!